piątek, 11 maja 2012

Sałatka zdrowia

Nie wiem czy faktycznie doda Wam więcej zdrowia, ale jest smaczna i praktycznie "sama się robi";) W krótkim czasie otrzymałam miseczkę szczęścia, którą z radością spałaszowałam ciesząc się nadchodzącym weekendem;) Przepis wypatrzony w "Przyślij Przepis".


Składniki: 
2 woreczki ryżu
Garść rodzynek
20 dag żółtego sera
Słoik selera
Garść pestek słonecznika
Puszka kukurydzy
Puszka ananasa
Szczypiorek
Kilka łyżek majonezu i/lub mały jogurt naturalny (u mnie wersja z jogurtem)
Przyprawy (kurkuma, pieprz, zioła prowansalskie, bazylia, słodka papryka)

Ryż gotujemy z dodatkiem kurkumy. Odcedzamy.
Ser ścieramy.
Seler, szczypiorek kroimy.
Składniki mieszamy, doprawiamy. 


Smacznego!

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie :) ja tylko ominełabym rodzynki bo nie przepadam :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda apetycznie. Chętnie bym się poczęstowała sałatką, a na pewno poczęstuję się przepisem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię słodkie dodatki w sałatkach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę jaka szybka sałatka a jaka smaczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie jadłam takiej sałatki. Uwielbiam rodzynki w wytrawnych daniach:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe składniki:) trzeba wypróbować !

    OdpowiedzUsuń
  7. Sałatka zapowiada się rewelacyjnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madleine, agattekh, degustatorka: dziekuję;)

    Iza, Amy, świeże jeżyny: polecam;)

    Panna Malwinna: również coraz bardziej je sobie cenię;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama nazwałaby ją sałatką "witajcie wszyscy razem" - bardzo lubię takie kolorowe i wieloskładnikowe sałatki.

    OdpowiedzUsuń