poniedziałek, 4 marca 2013

Spaghetti z serowymi klopsikami


"Spaghetti is love"
Mario Batali 

Dziękuję Wam za życzenia szybkiego powrotu do zdrowia:) Pomogły;) Odstawiam na bok apteczkę pełną lekarstw, otwieram okno i cieszę się słońcem. W taki dzień nie można mieć smutnej miny;) W lodówce znajduję słoik słodko-pikantnego sosu paprykowego - wyjątkowy, od Mamy:) Już w myślach łączę go z makaronem i z małymi klopsami mięsnymi z dodatkiem sera... Mr.T w progu zaskoczony:
- Jakaś dziś rocznica? Zapomniałem?
- Nie, nie, dlaczego?
- Hmmm...Bo wygląda jak z tej bajki o kundelku. Była tam taka scena, prawda?
Pewnie że była i większość z nas właśnie ją pamięta:) 


Jak już wspomniałam w poprzednich postach, nawiązałam współpracę z firmą "Zielony Nurt", jeżeli jesteście na etapie zakupów olejów zapraszam Was do odwiedzenia sklepu internetowego. Wpisując kod: BL100019 otrzymacie zniżkę 5 zł na zakupy (uwaga: kod działa przy zakupach min. 50 zł). 


Składniki:
50 dag mięsa mielonego (wystarczyło na 26 klopsików)
Garść makaronu spaghetti
Jajko
1/4 szklanki bułki tartej
1/2 startego camemberta (lub innego sera)
Natka pietruszki
 Ząbek czosnku
Przyprawy (pieprz, bazylia, sól, czerwona papryka, zioła prowanslaskie, chilli)
Słodko-pikantny sos paprykowy (lub np. pomidorowy)

Makaron gotujemy w osolonej wodzie z dodatkiem oleju. Odcedzamy.
Czosnek i pietruszkę siekamy.
Mięso dokładnie mieszamy z bułką tartką, jajkiem, serem, pietruszką oraz czosnkiem. Doprawiamy do smaku i wilgotnymi dłońmi formujemy klopsiki, następnie smażymy i osączamy z tłuszczu na papierowych ręcznikach.
Sos podgrzewamy.
Makaron polewamy sosem, podajemy z klopsikami.

Smacznego! 

W przepisie wykorzystałam produkt firmy

9 komentarzy:

  1. pyszny obiadek:) ostatnio robiłam klopsiki pieczone:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na makaron nigdy nie trzeba mnie dwa razy namawiać, a jeszcze w takim pysznym towarzystwie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Talerz pełen "smaczności", pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł na spaghetti :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anulla: mmmm...pycha!

    Olka: mnie również;)

    Urszula, Emcia: dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne danie z klopsikami !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. miła odmiana :) jak nie mięsne, to serowe kuleczki. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie dodawałam sera do klopsów, świetny pomysł, wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam za miłe słowa:]

    OdpowiedzUsuń